Onze planten worden vers ingekocht via verschillende veilingen van RoyalFlora Holland, maar ook direct van kwekers. Ook besteden wij veel zorg aan het inpakken van onze producten.

Mocht een product toch beschadigd aankomen, dan wordt er in overleg bepaald wat de beste optie voor jou is: een nieuw product of compensatie. Stuur ons in dit geval een foto waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Deze kunt via de mail sturen naar: info@deopfleurist.nl.

Wanneer een kamerplant ziek wordt en/of doodgaat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Vaak kunnen wij u van advies voorzien, waardoor u alsnog van uw kamerplant kunt genieten. Mocht de plant toch doodgaan, dan kan u een passende korting op de volgende aankoop krijgen. De korting wordt bepaald op basis van de snelheid van de dood van de plant en het aankoopbedrag.

Voor de niet-levende producten gelden de wettelijke termijnen voor garanties. Dit betekent dat u van ons een deugdelijk product dient te ontvangen. Mochten wij in de productomschrijving iets vermelden wat in de praktijk niet overeenkomt, dan kunt u ons daarop wijzen. U kunt dit zowel telefonisch, als over de mail.