Kan ik mijn product retourneren?

Dit hangt af van je product. Indien je een tijdsgebonden product hebt, zoals een van de plantenpakketten of een custom made product, zoals de (mini) moswanden, dan is het niet mogelijk om de producten te retourneren. Ieder ander product kan eventueel binnen 14 dagen geretourneerd worden.

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, de retourkosten komen voor de rekening van de klant. In de meeste gevallen zal dit om zo’n €5,95 gaan. Indien een product beschadigd is geleverd of een fout bevat, wordt dit in overleg met De Opfleurist opgelost en zal De Opfleurist deze kosten vergoeden.

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Je kan je product(en) retourneren door het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen. Voeg deze bij het pakket (in de originele verpakking). Zorg dat het pakket goed gedicht is en stuur het pakket terug naar het adres van De Opfleurist.

Ik heb een klacht. Hoe gaat dat in zijn werk?

Indien je niet tevreden bent over onze producten of service kan je je klacht insturen door een mailtje te sturen naar info@deopfleurist.nl met als onderwerp “Klacht”. Deze e-mails worden met voorrang behandeld. Beschrijf duidelijk in je mail wat de klacht is en voeg indien mogelijk bewijsmateriaal toe door foto’s of een video van het product. Samen zullen we dan gaan kijken naar een gepaste oplossing.